2012. január 18., szerda

A Facebook esete

Bizony kedveseim, ismét közzé teszem a mondanivalómat a világhálón, hiszen nagy sérelem ért. A múltkor amikor a lányomék meglátogattak, velük tartott az unokám, a kis Ödön egyik játszópajtása  Kondér Jocó is. Neki is megmutattam a tudományomat a komputeren, erre ő kikacagott. Azt mondta, hogy ezt az iwiwet már senki se használja, hanem mindenki a Facebookon van rajta. Megmondom őszintén először kicsit megharagudtam rá, de aztán rá kellett jönnöm, hogy igaza van. Mivel én sosem hagytam, hogy magam mögött hagyjam az időt, nyomban megkértem Ungvári Igort, hogy regisztráljon be engem erre a közösségi webhálóra.
Mikor beléptem nagyon meglepődtem, hiszen eltűnt az összes ismerősöm, akiket nagy nehezen felkutattam. Igor persze kiigazított, hogy ez így van rendjén, hiszen itt újra fel kell építenem a kapcsolataimat. Nem is tétlenkedtem, rögtön bejelöltem pár régi kedves ismerősömet, meg a rokonokat. Később ismét rákattintottam az oldalra, és ami ott várt, az nem hitt a szememnek! Azt írták, hogy engem feljelentettek, mert olyan embereket jelöltem ki, akiket nem ismerek. Már a feltételezés is sértő, hiszen bár az arcmemóriám nem túl jó, a névmemóriám sem a legjobb. Csak tudom, hogy kit ismerek, meg kit nem! Honnét tudnák a Facebook szerkesztők ezt? Az meg végképp mindennek a teteje, hogy még fel is jelentettek érte! Mint a szocializmusban, ahol még a szomszédokat is fel kellett jelenteni, ha egy falat zsírt rejtettek a hónuk alá.
Nem hagytam, hogy a kezdeti lelkesedés elvigye a jókedvemet, tovább keresgéltem az ismerőseim után. Nem tartott sok időbe, és újabb üzenet várt: egy hétre megtiltották, hogy bejelöljem az ismerőseimet! Na nem baj, úgyis le kellett mennem a boltba egy kis menyétlépért.
Mire visszaértem letelt a büntetésem, és ismét nekiláttam a kapcsolatok újragyűjtésének. Most még jobban igyekeztem, hogy ne jelöljek be olyan embert, aki nem ismer. Erre mit csináltak a szerkesztők? Kitiltottak 40 napra! Hát hallottatok már ilyet kedveskéim? Hát miféle közösségi hálózat, ahol még az ismerőseit se jelölheti be az ember? A feljelentők meg szégyelljék magukat, hogy tisztességesen idős hölggyel így bánnak.
Na persze nem maradt bennem tüske, a weblapot továbbra is látogatni fogom. Ti nyugodtan bejelölhettek kedveskéim, majd utólag elmesélitek, hogy hol ismertek, és honnan láttatok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése