2011. augusztus 20., szombat

Ungvári Igor hőstette

Remélem nem orroltok meg rám kedveseim, amiért nem csak recepteket írok a webnaplómba. Tudjátok az Őszi alkony otthonban gyakran előfordulnak nem mindennapi események, most épp egy ilyet szeretnék megosztani veletek
Már évek óta esedékes lett volna az otthon udvarán található sufni felújítása, de sajnos sosem jutott rá pénz. Pár napja Bendegúz betévedt a sufniba, és a rozoga ajtaja rázáródott. Csak fél óra múlva kezdtem keresni, mivel máskor is volt már, hogy percekre elbitangolt. Legalább egy helyen megnéztem, de sehol sem találtam, így kezdtem kicsit nyugtalan lenni. Szóltam Ungvári Igornak, hiszen ő igazi százezermester, nagyon ért az ilyenekhez. Ő nyomban nekilátott a keresésnek, és nemsokára meg is hallotta Bendegúz kétségbeesett kotkodírozását a sufniból. Kisvártatva feltépte az ajtót, de olyan sebesen tette, hogy azzal a lendülettel lelökte a savanyúvizes flakonomat, amivel a guanopalántáim földjét szoktam savanyítani. A flakon tartalma mind a szemébe ömlött, amitől percekre elvesztette a látását. Szerencsére a főnővér, Gyékény Cili azonnal a segítségére sietett, és ráadott egy napszemüveget, hogy a fény ne bántsa a szemét. Igor ezek után még sokáig lábadozott, de negyed óra után már levehette a szemüvegét pár napra. Az otthon lakói azóta is hősként tekintenek Igorra, aki halált megvető bátorsággal kelt az én Bendegúzom védelmére.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése